niedziela, 25 września 2016

Ohayo!

Hejka!
Wiem że trochę późno (jakieś cztery miesiące po tym co niby planowałam), ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale!
Zabrałam się za nowego bloga. Znajdziecie tutaj kilka moich nowych opowiadań. Krótkich (ilość rozdziałów tak jak i wielkość bardzo różni się od wcześniejszych moich opowiadań). Patrząc na aktualnie dodane podstrony możecie zobaczyć ile tekstu mam już stworzonego.
Postanowiłam, że rozdziały będą pojawiać się co dwa tygodnie w niedziele (jeżeli coś będzie miało się zmienić wcześniej powiadomię).
Jednocześnie postanowiłam, że będzie to mój ostatni blog;(. Jeżeli skończę dodawać tutaj to co stworzyłam za pewnie już się tutaj nie spotkamy.
Mam nadzieję, że powitacie mnie tutaj ciepło i wyrozumiale:)
Pozdrawiam i życzę miłego obcowania z moim nowym blogiem:*
gizi03031

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz